Ipsos morgenbriefing 20. november om nudging og forbrugeradfærd

10-11-2014

Kom med til efterårets sidste gratis morgenbriefing torsdag den 20. november om nudging og forbrugeradfærd.

Nudging – changing customer behaviour

Kom og hør, hvordan du kan påvirke forbrugernes bevidste og ubevidste adfærd og valg gennem nudging. 

  • Asger Colmorn Mortensen, Head of qualitative introducerer dagens tema. Hvorfor er det interessant for analytikere og marketingansvarlige at beskæftige sig med nudging?
  • Andreas Maaløe Jespersen, Researcher og oplægsholder, iNudgeyou er morgenens hovedoplægsholder. Han introducerer grundprincipperne bag nudging og giver konkrete eksempler på succesfuld nudging.

Ved morgenbriefingen kommer vi blandt andet omkring:

  • Hvad er nudging? Hvad kan marketingansvarlige lære af moderne adfærdsforskning?
  • Hvordan skaber man adfærdsændringer hos forbrugerne, der træffer mange af deres beslutninger ubevidst og lynhurtigt?
  • Hvordan har forskellige brands brugt principper fra nudging til at skabe ændringer i forbrugernes adfærd?


Morgenbriefingen finder sted den 20. november hos Ipsos på Frederiksborggade 18, 5. sal (lige ved Nørreport). Vi byder på kaffe, te og en croissant fra kl. 8.30. Vi starter kl. 9.00 og slutter kl. 10.00. Brug anledningen til at blive inspireret og møde dine kolleger fra andre virksomheder.

Tilmelding
Pladserne er begrænsede, og vi reserverer efter først til mølle. Skynd dig at få en plads, hvis du ikke allerede har tilmeldt dig.

Send en mail til Claudia med navn og arbejdsplads på Claudia.DeLaMau@ipsos.com eller sms teksten "Ipsos briefing" til 1276.

Vi glæder os til at se dig