Ipsos morgenbriefing 23. juni: Brands & Branding - Nyt paradigme?

25-05-2016

Byron Sharps tanker i bogen "How Brands Grow" om brands og branding har sikkert overrasket – og måske provokeret dig. Han udfordrer mange af de grundlæggende værktøjer og antagelser om købsprocesser, segmentering og kommunikation. Men hvad gør vi i praksis?

Den 23. juni holder vi forårets sidste morgenbriering. Kom med og deltag i debatten om, hvad der er op og ned i Byrons tanker.

  • Hvilke konsekvenser får det for dit eget arbejde
  • Hvilke konsekvenser har det for, hvordan vi hos Ipsos arbejder med branding og måler brands?
  • Er differentiering og segmentering irrelevant?
  • Overvurderer vi forbrugernes ”indsats”, når de træffer deres beslutninger i købsøjeblikket?
  • Hvordan måler vi styrken af brand effektivitet?

Alt dette og meget mere kommer vi ind på til morgenbreringen den 23. juni. 

Oplægsholdere:
Søren Bertram Andreasen, research manager hos Ipsos
Klaus Friis Mikkelsen, country head i Ipsos

Undervejs vil der være rig mulighed for at sparre og vidensdele med de øvrige deltagere.
Vi glæder os til at se jer!
 
Tilmelding
Tilmeld dig hos June på june.worm@ipsos.com og skriv dit navn, mobilnummer og arbejdsplads og hvor mange I kommer. Eller send en sms med teksten ”Ipsos briefing” til 1276.
 
Det praktiske
Morgenbriefing er fra kl. 9-10. Vi starter præcis. 
Kom gerne lidt før, så du kan nå morgenbrød og kaffe fra kl. 8.30.
Der er selvfølgelig gratis adgang.