Nye cases om global segmentering, brand tracking og brugerundersøgelse

11-08-2015

Ipsos hjælper nogle af Danmarks mest succesfulde virksomheder med innovation, automatiseret dataindsamling, konceptudvikling, brand tracking, segmentering og meget mere. 

Se vores nye cases og få et indblik i, hvordan vi hjælper vores kunder til en stærkere positionering på markedet og øget salg.

Læserundersøgelse for Aller Media

Som Danmarks ældste ugeblad er Femina et stort annoncemedie. Aller Media, der står bag Femina, har et behov for at kunne kapitalisere på blandt andet de digitale medier, som læserne efterhånden bevæger sig ud på.

  • Hvordan skaber Femina synergi mellem ugebladet, de digitale platforma samt læserorienterede aktiviteter?
  • Og hvor kan fremtidens Femina-univers bevæge sig hen samtidig med at indtjeningsgrundlagt fastholdes og udvikles?

Gennem et målgruppestudie med hjemmeinterviews og videoportrætter har Ipsos bragt Aller endnu tættere på læserne og deres verden, læsekontekst, værdier, motivationer og forbrugsadfærd.

Læs mere om Ipsos læserundersøgelse for Aller Media her.

Global segmentering samt brand tracking for PANDORA

I takt med at PANDORA vokser globalt og internationalt har virksomheden et stigende behov for indsigt i kundernes motivationer. Ipsos har kortlagt emotionelle drivere hos ”wearers” og ”gifters”, hvilket hjælper PANDORA i produktudviklingen af nye smykker, markedsføring og styrket butiksoplevelse.

Læs mere om global segmentering af kunder for PANDORA her.
 

PANDORA har anvendt brand tracking siden 2007, men en større indsigt og transparens var nødvendig i takt med virksomhedens vækst. I dag gennemfører Ipsos en global brand tracking i mere end 25 lande med 55.000 online kundeinterviews og et modulbaseret system til afrapporteringen, så PANDORA kan skrue op og ned for markeder og moduler efter behov.

Læs mere om vores branc tracking for PANDORA her.
 

Kontakt Klaus Mikkelsen, Country Manager, og hør mere om, hvordan Ipsos kan hjælpe din virksomhed:

Ring på telefonnummer +45 3319 3999 eller skriv til klaus.mikkelsen@ipsos.com