Case: TDC anbefaler ViewsCast kundetilfredshedsystem

TDC vil have Danmarks mest tilfredse kunder.
 
TDC har et af landets største call centre med over 10.000 medarbejdere, der modtager over 3,5 millioner opkald om året. Ipsos ViewsCast er omkostningseffektivt og lader TDC måle både den enkelte medarbejders og de enkelte afdelingers performance over tid.
 
Siden 2009 har TDC arbejdet intenst med at forbedre kundetilfredsheden gennem TAKprogrammet. TAK står for Tag Ansvar for Kunden – for det er præcis, hvad TDC ønsker at gøre ved de kunder, de er i kontakt med.
 
"Ipsos er en meget vigtig sparringspartner for os, når vi udvikler vores kundemålingsprogrammer. Ipsos brænder både for at udvikle deres tilgang til markedsanalyse og for at levere rigtigt første gang.
Søren Smit, Director of Customer Experience, TDC
 
 
Hør mere om ViewsCast
ViewsCast er et automatiseret system til kundefeedback, der indsamler data direkte fra kunderne umiddelbart efter, at de har haft en oplevelse med kundeservice, på hjemmesiden eller i butikken.
 
Kontakt: Allan Bugge,  Head of Research Excellence på +45 3319 3903  eller på allan.bugge@ipsos.com