Global brand tracking: Pandora

Smykkefirmaet PANDORA oplever vækst globalt og internationalt, og i takt med succesen er der et stigende behov for at udfordre og udvikle virksomhedens brand tracking. Efter et picth vandt Ipsos opgaven, og vi gennemfører i dag 55.000 årlige online interviews og ugentlige brand-trackings på tværs af mere end 25 lande.

Med Ipsos’ Brand Tracking kommer PANDORA tættere på både markedstrends, brandets DNA og performance på de enkelte markeder. Basismodulet indeholder blandt andet analyser af brand performance og NPS mens analyser af forbrugeradfærd, brandbarrierer og costumer journey kan vælges til og fra efter behov.

Udbyttet af Brand Tracking
Vi får mulighed for at følge, hvad der sker i markederne. Det er en nødvendighed – og kan være en udfordring – i en global virksomhed. Det har givet os et godt dialogværktøj ud i organisationen, hvilket er utroligt vigtigt, når resultaterme skal implementeres i det daglige arbejde. Vi får meget solidt funderede beslutninger.”

Ipsos kan levere og overholde deadlines. Alle rapporter bliver individuelt kommenteret hele vejen igennem – der arbejdes solidt på alle markeder. Vi oplever også, at vi har fokus fra de lokale kontorer og aldrig bliver behandlet som en lille kunde. Det er mere end god stil. Det giver en oplevelse af seriøsitet og at vi er prioriteret.”
- Jacob Mølgaard Holm, Analysis Manager, Group Media & Market Intelligence, PANDORA

Læs mere om, hvordan Ipsos Brand Tracking hos PANDORA giver indsigt og transparens og fungerer som et fleksibelt mobulbaseret system, der kan justeres på de enkelte markeder efter behov.

Hør mere om Ipsos Brand Tracking
Brand Tracking kan hjælpe med at afdække mulighederne for vækst for specifikke brands på markedet. Ipsos tilbyder en række skræddersyede elementer og moduler, som I kan koble på efter behov.

 

Kontakt Anders Buur Hansen, Senior Research Executive, på telefon: 3319 3933 eller på anders.hansen@ipsos.com