Gratis morgenbriefing 19. juni – Om Kundeloyalitet på bundlinjen

27-05-2014

Vi inviterer til gratis morgenbriefing torsdag den 19. juni 2014. Temaet for oplæggene er, hvordan du kobler finansielle resultater med kundeoplevelser.

Simon Svegaard fra ISS og Morten Mølgaard fra Ipsos fortæller om deres erfaringer. 

Ved briefingen stiller vi bl.a. skarpt på følgende emner:

  • Hvordan har ISS etableret et fælles sprog om kundeloyalitet og indtjening
  • Hvad bør du være særlig opmærksom på ved kobling af kundetilfredshed og finansielle resultater?

Kundeoplevelser og kundeloyalitet får med god grund stigende opmærksomhed. Samtidig oplever vi stigende fokus på præcist, hvad den gode og den dårlige kundeoplevelse betyder for forretningen. Koblingen til bundlinjen øger gennemslagskraften i din organisation og gør det lettere at prioritere ressourcer til at styrke kundeoplevelserne og bundlinjen.

På morgenbriefingen vil Business Analytics Manager Simon Svegaard fra ISS World Services dele ud af sine erfaringer med at koble kundeoplevelser til forretningen. Det er spændende og inspirerende viden, der bygger på flere års undersøgelser blandt ISS' kunder og medarbejdere i hele verden.

Morten Mølgaard fra Ipsos vil desuden fortælle, hvordan Ipsos generelt arbejder med koblingen mellem kundeoplevelser og finansielle resultater.

Download vores brochure om kundeloyalitet på bundlinjen her

Det praktiske
Morgenbriefingen er hos Ipsos på Frederiksborggade 18, 5 (lige ved Nørreport) torsdag den 19. juni. Oplægget starter kl. 9.00 og slutter kl. 10.00. Vi byder på let morgenmad fra kl. 8.30. Brug anledningen til at blive inspireret og møde dine kollegaer fra andre virksomheder.

Tilmelding
Send en mail til Sigga-Dora med navn og arbejdsplads på siggadora.hall@ipsos.com eller sms teksten "Ipsos briefing" til 1276.

Pladserne er begrænsede, og vi reserverer efter først til mølle, så skynd dig at få en plads.